Winkelwagen
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Verzending en Levering


Verzending
Lingeriewereld bezorgt alleen in Nederland en België en werkt samen met PostNL.
Je bestelling wordt als standaardpakket door PostNL op een door jouw gekozen afleveradres bezorgd. Per bestelling brengen wij binnen Nederland € 3,95 verzendkosten in rekening, bestellingen boven € 50 verzenden wij gratis. Voor levering naar België bedragen de verzendkosten altijd € 5,95. Afhalen in één van onze winkels is altijd gratis.
 
Levertijd
Momenteel bedraagt de levertijd 3 tot 5 werkdagen. Bestellingen worden verwerkt op weekdagen van maandag tot en met vrijdag. Zodra de bestelling verzonden is ontvang je een verzendbevestiging per e-mail van PostNL met een track & trace code. Met deze code kun je jouw zending online volgen en zien wanneer deze bij jouw bezorgadres zal worden aangeboden. Als er niemand aanwezig is om de bestelling in ontvangst te nemen wordt het pakket indien mogelijk bij de buren afgeleverd. Als aflevering niet lukt krijg je een e-mail waarin staat dat de bestelling tevergeefs is aangeboden en wordt jouw pakketje voor afhaling naar een PostNL-locatie bij jou in de buurt gebracht. De locatie staat vermeld in het e-mail bericht. Vergeet bij het ophalen je legitimatie niet. Bestellingen die niet binnen een week zijn afgehaald worden teruggestuurd en als retour afgehandeld.
Houd rekening met mogelijk langere levertijden en afwijkende bezorgtijden van PostNL rondom feestdagen en tijdens sale- en actieperiodes.
Als je jouw pakket niet hebt ontvangen ondanks dat wij je een verzendbevestiging hebben gestuurd, neem dan via [email protected] contact met ons op.

Afhalen in onze winkel
Als je ervoor hebt gekozen om jouw bestelling af te halen bij onze winkel krijg je een e-mail bericht zodra jouw pakketje bij de winkel is aangekomen. Bestellingen die niet binnen 14 dagen zijn afgehaald worden teruggestuurd naar de webshop en als retour afgehandeld.

Garantie
Voor alle bij Lingeriewereld gekochte artikelen geldt de wettelijke garantie. Is er buiten jouw schuld om een gebrek aan een artikel ontstaan dat bij normaal gebruik niet zo zou mogen zijn dan kun je het artikel laten repareren of vervangen. Een artikelklacht kun je melden via [email protected] en wij zullen dan beoordelen of een leveranciersgarantie van toepassing is en indien ja de klacht zo snel mogelijk op een passende wijze oplossen.

iDEAL MasterCard Webzuil Visa Bancontact
Divide

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.